vissa saker är menade att kastas direkt

2010-09-17 @ 16:16:21
Just nu är jag sjukt förbannad på min dator som redan från början var dömd till att en vacker dag åka i golvet. Köp aldrig en asus säger jag bara, ni kommer ångra er. Detta inlägget kommer inte kunna innehålla några bilder eftersom datorn tar 2000 år på sig för att ens komma in på internet. Nu ska jag spara till en ny laptop, och det får bli min nästa investering.
Annars har dagen bestått av orientering, lektioner och en blöt cykeltur hem. Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan väntas en uppersittar kväll med tjejerna då vi ska göra tacopaj, kolla på torkel i knipa och bara umgås. Har saknat det som fasen! ♥ uppdaterar senare med bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0