vad dom inte vet är att jag inte har nåt att förlora

2010-09-19 @ 11:53:02


Godmorgon!
Har skrivit, raderat, skrivit, raderat och skrivit nu i cirkus en halv timme. Insperationen finns överallt & ingenstans känns det som. Måste verkligen ta mig ut på en promenad med kameran sen alltså, eller åtminstonde köpa några tidningar och lite. Annars? Morgonen har bestått av .. ingenting. Herregud vilket tråkigt liv jag har.
Men nu ska jag plocka iordning på mitt rum som boksvaligt talat ser ut som andra världskriget och efter det blir det en promenad med mami. kyssar

Kommentarer
Postat av: diana

sv;det är du som är fin elin! :*

2010-09-19 @ 23:57:41
URL: http://dianakrieg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0