if you can't live without me, why aren't you dead yet?

2010-09-11 @ 10:23:55


Godmorgon!
Vad gör ni? Själv ligger jag i soffan och kollar på en riddares historia, äter vattenmelon och dricker nyponsoppa med sugrör. I brist på annat ska jag underhålla mig med det nästan hela dagen, beror på hur jag känner mig sen. Men det jag längtar efter mest just nu - ett stort glas med fanta exotic! Annars? Jag mår mycket bättre, kan äta lite smått och väntar just nu på att få äta riktig mat. Har inte ätit det på flera dagar, så det vore underbart.
Nu - kolla klart på filmen och sedan stänga på en ny :) haha

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej , undrar hur ni får till eran blogg sådär ? Kan du ge tips & så? :)

2010-09-11 @ 13:40:33
Postat av: elin

sv - maria ; jag har faktiskt fått hjälp av en vän. mycket hjälp och tips finns på http://designadinblogg.se/ :)

2010-09-11 @ 13:44:12
URL: http://scarletblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0