life is a book and the ones who do not travel reads only one page

2010-09-18 @ 14:05:22
ph © vintern 09. vill ha snö nu!
Regnet öser ner utanför fönstret, svensk pop musik spelas förfullt och lukten av kaffe har borrat sig in i näsan. Har precis kommit hem efter en liten spontan road trip till vimmerby där vi vandrat omkring i olika inredningsbutiker för att få lite insperation till vardagsrummet som ska göras om. Gårdagen var helt sjuk bra! Film kväll, taco och allmänt trevliga stunder. Precis som jag hade föreställt mig. Nu ska jag & syster snart ta bilen ut till mormor & morfar där jag ska fixa mina ögonbryn. Är verkligen behövligt. Nu håller jag bara tummarna på att vädret blir lite bättre så kommer min dag vara perfa. kyssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0