I loved you first, I loved you first..

2010-09-11 @ 13:42:36


And history books forgot about us and the bible didn't mention us not even once.
En nackdel med den nya tvn är att såfort man har somnat & vaknar så ska man behöva gå upp och gå framför den så att viloläget ska stängas av. Den har sitt eget liv med andra ord. Wierd. Har spenderat hela morgonen i soffan och jag ligger så bra där så kommer nog ägna resten av den där med. Musiken är självklart på samtidigt som tvn så har många olika ljud att koncentrera mig på samtidigt. Nu - vänta på att syster ska komma hem med en godispåse!

Kommentarer
Postat av: maggan

lite mycket folk, men annars var det kul :) 15 000 pers fick dom in tror jag !

2010-09-11 @ 14:38:49
URL: http://stepien.blogg.se/
Postat av: anja

gå gärna in på min blogg och rösta vad jag bör ha för klänning på min 18-års dag, ska ha middag hemma med mina bästa vänner och släkt sedan krogen. 1

länka till någon sygg klänning du har sett på nätet eller beskriv någon du sett på stan!



vad tror du jag kommer passa bäst i?!

den som får mig mest inspirerad och gör så att jag köper just den klänning som den skrivit får en länk på min blogg! :)



kramar Anja

2010-09-11 @ 19:53:27
URL: http://justanja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0