wrapped in piano strings

2010-07-24 @ 16:04:07



Byxor
jc   Linne jc   Sjal jc   Skärp hm   Armband hm   Ringar ginatricot

Rubriken är dagens stora kärlek. Sången är bara ett måste att spela tråkiga, regniga dagar. Alltså är den helt perfekt just nu. Har intagit hultsfred igen som förövrigt är lika tomt, tråkigt och kallt som alltid. Orten som gud glömde brukar jag kalla den. Men ska se till att liva upp min dag med musik! Natten har spenderats ute hos mormor och dem med film, mys och hemgjord pizza. Mums! Ikväll kommer jag att vara med syrran och hennes vänner och grilla och sedan drar jag troligt vis hem igen och packar. Imorgon tar jag tåget mot smögen där mamma & pappa är. Ska även ladda ner lite musik till den långa resan. Så, vad gör ni?


Kommentarer
Postat av: isabella

sv; östersjöfestivalen heter den :)



snygg blogg!

2010-07-24 @ 17:42:35
URL: http://barabellas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0