a drop in the ocean

2010-07-27 @ 21:53:16











Några bilder från gårdagen i smögen. Påminner lite som utomlands i verkligheten, vilken ger mig ännu mer längtan till thailand 2011.


Sitter just nu med kvällssolen i ansiktet, musiken som flödar ur högtalarna och väntar på att en kopp te ska få inta min tomma hand. Efter 6-7 timmar i en bil, varav 1 timme i bilkö så har vi lagt oss på en camping i västerås och här ska vi sova över natten. Imorgon blir det att inta huvudstaden och träffa syster, se stockholm ur andra synvinklar och shoppa, såklart. Förövrigt så myser jag till det rejält i midjehöga byxor, långt linne och min härliga, underbara hood.
Gårdagen var bara för vacker. Solen som lyste i alla bruna ansikten, ljudet av klarblått hav och lukten av fisk som cirkulerade runt hela bryggan. Vart även ett inpulsköp av solglasögon och sedan svalkade vi oss med glass. Jo jusst det, såg nog världens stösta krabba igår också! Det var riktigt coolt! När vi kom hem så blev det grillad lax, potatis och färsk krabba direkt ur skalet. DET var vidrigt, haha.

Nu ska jag nog gå och lägga mig med nya numren av sofis mode, cosmopolitan, glaze och veckorevyn. Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: Sanna och Fanny

Sv; tack så mkt! fin blogg du har :)

2010-07-27 @ 23:09:55
URL: http://sffoto.blogg.se/
Postat av: elika

sv: man tackar ! :D

2010-07-28 @ 14:11:07
URL: http://elikaz.blogg.se/
Postat av: Josephine

snygga bilder :)



kika gärna in på min blogg !:)

2010-08-20 @ 14:53:02
URL: http://designbyjosephine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0