autumn leaves under frozen soles

2010-07-25 @ 00:08:17



I höst ska jag..
skapa en hemskt underbar spellista som jag ska lyssna på
visa min familj hur tacksam jag är över att dem finns
be böner
sköta skolan och få bra betyg
köpa en kalender och anteckna flitigt
vara en bättre vän
våga lyssna på ny musik
göra något nytt
bocka av en punkt på 50-saker-att-göra-innan-jag-dör listan
köpa ett par riktigt snygga boots att sparka regnbågsfärgade löv i
ha ett filmmaraton med mina fina vänner och bara titta på sorgliga filmer
uppskatta livet mer än förra året
ta tag i min fotovägg
ta riktigt fina bilder som jag sedan kan sätta upp och vara stolt över
gå upp tidigt på morgonen och fotografera i det magiska morgon ljuset
sluta döma
gå på minst en gudstjänst
göra en god gärning

Vad ska ni göra i höst?
Förövrigt har jag precis varit och hämtat syrran på cykel i ösregnet. Ganska mysigt faktiskt. Nu ska vi krypa ner med våra böcker i mammas & pappas säng och sova ut. miljoner pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0