Cause I live and I learn

2010-07-29 @ 22:24:47


Hejsan mina fina!
Vad gör ni? Själv sitter jag och redigerar gårdagens fotoshoot med syster och tömmer datorn på bilder. Dagen har spenderats i 3 olika köpcenter och det enda jag fick med mig hem - en vit tröja. Detta är ju sorgligt. Jag som brukar få med mig minst 4 plagg hem hittade ingenting idag. Letar efter ett par bruna, höga boots som jag ännu inte hittat, likaså en stickad lång tröja. Men jag får se om vi ska in till stan imorgon, eller så blir det ju självklart en annan dag! :) Förövrigt har kvällen spenderats med farsan, godis och bara allmänt mys. Troligen så kommer vi avsluta denna torsdag så också. Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0