what are you afraid of?

2010-08-09 @ 21:38:46



Den snyggaste mannen i världen tror jag. Mitt hjärta dunkar ett extra slag för varje leende han gör i coyote ugly.



Känner att jag gått in i en svartvit period just nu. Men lugn bara, efter en kommande fotorunda så kommer det ploppa upp bilder titt som tätt! Dagen har tillbringats med Jennie och just nu känner jag att benen bara vill vika sig under mig. Har gått mer än halva dagen, och det är typ 4 timmar. Sedan har vi tittat på case 39, coyoty ugly och ett one tree hill avsnitt. Riktigt mysigt. Nu känner jag på mig att jennie hatar mig innerligt eftersom jag inte ville spendera natten med henne. Men eftersom jag sovit så dåligt på sistone så kände jag att jag behövde en riktigt lång sovmorgon. Förästen, på tal om case 39 så var den sjukt bra! Ett måste att se helt enkelt, mer tänker jag inte säga! haha. Men nu ska jag sätta mig i soffan och mysa till det med pappa. Godnatt

Kommentarer
Postat av: Anonym

SÅ JÄLVA HET. puss jag är inte arg men du din ****jävel hahhahahah så jävla kul alltså

2010-08-09 @ 21:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0