Look to the clock on the wall

2010-08-04 @ 10:19:53
 


Godmorgon.
Är sjukt trött eftersom jag knappast sovit någonting inatt. För det första har jag egentligen fobi för skräckfilmer, det är det ingen som vet om så ni blir dem första. Dem sätter sig nämligen i psyket på mig, och igår kollade jag & emma på the grudge 3 på morgonen vilket satte sig direkt, fast jag sett den innan. Sedan på kvällen så kollade jag och pappa på morden i midsummer och så är det typ en ande eller nåt på slutet, och självklart ska pappa lägga in en kommentar om det. Så inatt vid 1 tiden låg jag och kollade på tv och försökte sova och helt plötsligt så blixtrar det till och allt blir svart. Och pappa sa såhär vid filmen "om du hör några fotsteg i ditt rum så vet du att det är anden på tvn". Vad tror ni jag hör? haha. Börjar illskrika och trodde jag skulle kissa ner mig.

Förövrigt så spenderades kvällen igår med varm choklad, frukt och p.s I love you. Gråter varje gång jag ser den. Nu ska mamma & pappa snart ta husvagnen till västervik och då blir jag ensam hemma. Undrar hur det ska gå. Men jag hoppas att jag inte dör, haha. updaterar senare ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0