drop the world

2010-08-03 @ 17:45:54



photo
 © från i början av sommaren.

Hejsan! Förlåt för mitt riktigt dåliga update, men jag har en bra ursäkt - vänner som kan sova hur länge som helst. Natten har spenderat hos älskade emma, men jag kan inte påstå att vi har sovit mycket. Vi satt på en sida som heter chattroulett där man kan prata med människor över hela världen! Riktigt häftigt, förutom att min engelska är lite krasslig så jag vet inte om dem fattade hälften. Så klockan 6 idag på morgonen så somnade vi som två stenar. Förövrigt har vi ägnat förmiddagen/eftermiddagen åt hyrfilm, mys och lyssnat på regnet som öser ner. Tack emma för en dunder bra natt!
Nu sitter jag här med gitarren i knät och försöker att lära mig hallelujah på plock. Inte det lättaste som finns när mina naglar är hur långa som helst och inte fäster vid strängarna, haha. Har inga planer för dagen så funderar på att värma mig en kopp te och titta igenom några one tree hill eller grey's anatomy avsnitt. Ha det bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0