någonstans ute i regnet, ser du mig

2010-08-28 @ 14:08:25


weheartit.com
Godmorgon!
Kvällen igår var helt grymt rolig! Efter att ha åkt virvelvinden ett x antal gånger så kände jag spyorna i halsen, så jag gick hem ganska tidigt. Men förövrigt så är min röst helt förstörd & jag tror jag är påväg att få halsfluss. Så idag på morgonen har jag bokstavligt talat pimplat i mig tekopp efter tekopp.
Har precis kommit hem från ett marknadsbesök med natalie & ida. Fick inte med mig något roligt alls faktiskt. Blir nog att gå ner ikväll med. Men nu väntas en lång, varm dusch och efter det ska jag slänga på mig myskläderna och stänga på en film. Underbart! Ni får bilderna när natalie har skickat dem..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0