ransom notes keep falling out your mouth

2010-08-23 @ 09:40:24


ph © jag. Fick förästen spontant finbesök igår när jag satt ute på altanen.

Ser ni klockan? Tror att det är första gången jag är vaken såhär tidigt på 2 månader. Då är det illa, riktigt illa. Sitter just nu och raderar alla dessa bilder från kameran och för över dem till datan. Det är över 450 pics så känner på mig att detta kan ta ett tag. Annars? Vaknade vid klockan halv 9 och steg motvilligt upp. Så pågrund av det känner jag just nu av huvudvärk, är yr och mår illa. Tack mamma! Nu tänkte jag hoppa in i en iskalldusch och sedan påbörja städningen av husvagnen! puss & kram och nyp i stjärten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0