and you screamed no retreat

2010-08-16 @ 13:25:39



ph weheartit
Varje morgon, vaknar jag upp och det är precis som om jag skulle vara nere i afrika eller någonting. Det känns så verkligt. Som att ligga och sova i en djungel, så varmt är det! Måste verkligen skaffa mig en bordsfläkt eller någonting, innan jag kommer dö! Morgonen har bestått av samma sak som alla mina vardagsmornar - frukost och desperate housewives. Inget lustigt med det. Men nu kommer det konstiga - jag har börjat lyssna på rock, eller vad det nu kallas (?) Den här låten gick på replay hela dagen igår och det kommer nog fortsätta så idag. Hoppas att pappa inte tröttnar, haha. Nu ska jag fixa mig, ta en promenad och sedan har jag inte en aning. Kolla efter böcker till syster lät det som. Vi får vänta och se :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0