talkin' 2 myself

2010-08-15 @ 13:47:06




ph 1 # alla  2 # världens sötaste präst

Klockan tio idag på morgonen blev jag väckt av natalie som frågade om jag skulle komma på hennes konfirmation. Hade totalt glömt bort det där så jag fick stressäta, klä på mig och fixa både kameran och mig på en halvtimme. Inte det lättaste i världen, men vi hann. Så jag och nättan fick några bilder och sedan åkte vi tillbaka till hultsfred. Nu är musiken min stora kärlek och det ända jag bryr mig om. Annars? Ska snart äta och efter det går jag antagligen upp till nättan och sedan ikväll myser vi till det rejält med första säsongen av grey's anatomy och så får vi se om hon slaggar här. Wounderbart. Ha en kick ass dag!

Kommentarer
Postat av: mathilda

sv; jaa de tycker ajg verkligen att vi ska!

2010-08-15 @ 16:56:42
URL: http://mathildagabriella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0