re:stacks

2010-08-12 @ 14:20:18


saknar älskade mormor och morfar. ♥

Nu har jag bestämt mig. Mitt nästa projekt blir att skicka in min dator till en expert som kan tömma den på skit, lägga in nyaste photoshop och göra den snabbare! Sedan kommer den bli min nya pärla. Funderar även på att beställa hem ett nytt laptop motiv till att ha på baksidan av skärmen. Har ett i blommigt men börjar bli trött på det, hade varit lite roligare att ha något färgglatt. Eller så ska jag döpa den till doris (datorn) och ha det som motiv. Lite häftigt. På tal om doris. Inatt vid 2 tiden så var jag helt rastlös, kunde inte sova och bara låg och grubblade. Så jag gick och satte mig i vardagsrummet och tittade på hitta Nemo. Tidernas bästa film, också enligt mig själv! Förövrigt har morgonen bestått av desperate housewives (bästa serien), städning och målat naglarna.

Nu - springa bort till ica för ett ärende, köpa veckorevyn och sedan fotorunda med annie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0