kärlek vid första ögonkastet

2010-08-19 @ 19:14:20








Min rubrik på detta blogginlägg är ägnat åt min nya mössa från bikbok. Jag svär, personalen fick komma med handdukar så mycket dreglade jag åt den. Nej nu skoja jag bara, och jag var ganska äcklig (?) haha. Men denna skönhet fick iallafall komma med mig hem och pryder just nu min rufsiga kalufs. lovlie. Plus att inom 2 månader så kommer mitt id puder hem det är därför jag köpte en boste. Kände att jag inte ville lägga 350 kr på en sådan som hör till, så det fick bli en på kicks. Helt underbart bra dag som defenitivt måste göras om!
Nu ska jag sätta mig och äta och sedan har jag inga planer alls. Får se vad kvällen har att erbjuda. :) puss

Kommentarer
Postat av: mathilda

sv; du kan va söt elin :)

2010-08-20 @ 00:34:45
URL: http://mathildagabriella.blogg.se/
Postat av: Felicia (fotoblogg)

Fin blogg! :)

2010-08-20 @ 08:15:49
URL: http://feliiciaohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0