istället för höst, börjar jag få vinterkänslor

2010-08-31 @ 07:19:48
Bilder tagna från thekillingmoonconfused
Godmorgon! Om cirkus 20 minuter drar jag mig bort till Natalie & vidare mot skolan, så detta får bli ett snabbinlägg för jag ska nämligen hinna med att göra iordning mig, leta rätt på halstabletter, ta fram vantar, mössa och halsduk. Och nu tror ni väl att jag är dum i huvudet eller nåt, men termometern 6 grader, plus att jag inte vill bli mer förkyld. Usch. Men nu måste jag dra! Hoppas ni har det bäst. puss

Kommentarer
Postat av: Trees

uuh vad kallt!! :O och det är FAKTISKT fortfarande augusti :P (väderprat igen) haha.

ha en fin dag!

2010-08-31 @ 12:26:49
URL: http://mangofisk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0