from your lips she drew the hallelujah

2010-08-02 @ 17:19:56




1 # rummet innan det städades.  2 # jennie & jag
Riktigt sen uppdatering, men jag hoppas inte att det gör någonting. Har nämligen haft fullt upp med att städa, duscha och laga mat sens 11 tiden så därför blir det ett sent inlägg. En stor svart plastsäck ligger och väntar på att få bli kastad in i en uff kontainer som är full av halva min garderob. Snacka om att mycket ska slängas. Gamla jeans, toppar och pyamaser. Hur skönt som helst att bara ha det gjort! Nu ska jag snart skicka i väg ett sms till jennie så att hon kan komma hit och ha film maraton med mig. Blir nog harry potter och en massa andra gamla filmer som vi ska titta på. Sjukt mysigt :) Men skriver senare ikväll! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0